INFORMACJE OGÓLNE:
Zasada działania Elektro – mechanicznego hamulca tarczowego EL-SA produkcji TZ polega na zaciskaniu szczęk hamulcowych siłą sprężyn z odwodzeniem za pomocą silnika elektrycznego. Oznacza to, że hamulec jest elektrycznie otwierany, a zamyka się poprzez siłę docisku sprężyn.
W celu kontroli działania oraz zużycia okładzin hamulcowych, przewidywane jest zabudowanie układu pomiaru drogi szczęk hamulcowych, który jest podłączony do jednostki sterującej hamulca. Układ elektroniki informuje o stanie zużycia okładzin hamulcowych, oraz kontroluje siłę hamowania(utrzymanie siłę hamowania na stałym poziomie w trakcie zużywania się okładzin hamulcowych).
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
OPCJE:
ZAKRES ZASTOSOWAŃ:
Średnica tarczy hamulcowej | Średnica podziałowa okładziny hamulcowej | Max średnica piasty | Moment hamujący |
---|---|---|---|
mm | mm | mm | Nm |
d1 | d2 | d3 | MBr |
400 | 300 | 190 | 1000 |
450 | 350 | 240 | 1150 |
500 | 400 | 290 | 1300 |
550 | 450 | 340 | 150 |
600 | 500 | 390 | 1650 |
650 | 550 | 440 | 1850 |
700 | 600 | 490 | 2000 |
750 | 650 | 540 | 2200 |
800 | 700 | 590 | 2350 |
850 | 750 | 640 | 2550 |
900 | 800 | 690 | 2700 |
950 | 850 | 740 | 2900 |
1000 | 900 | 790 | 3050 |
Do pobrania: