Hamulec BKG 900 PL/SA jest odwodzony sprężonym powietrzem lub azotem z butli.
Hamowanie jest realizowane poprzez pakiet sprężyn talerzowych, których siła jest zależna od ciśnienia w hydroakumulatorze.
Hamulec BKG 900 PL/IFVÜL jest odwodzony sprężonym powietrzem lub azotem z butli.
Hamowanie jest realizowane poprzez pakiet sprężyn talerzowych, których siła jest zależna od ciśnienia w hydroakumulatorze.
Hamulec BKG 900 PL/GBS III jest odwodzony sprężonym powietrzem lub azotem z butli.
Hamowanie jest realizowane poprzez pakiet sprężyn talerzowych, których siła jest zależna od ciśnienia w hydroakumulatorze.
Hamulec BKG 600/70 S-HA jest odwodzony poprzez medium robocze jakim jest emulsja HFC 68.
Hamowanie jest realizowane poprzez pakiet sprężyn talerzowych, których siła jest zależna od ciśnienia w hydroakumulatorze.
Hamulec tarczowy TZ SBR50H-AK to układ hamulcowy uruchamiany hydraulicznie z zaciskiem otwieranym siłą sprężyny. Wytwarzanie ciśnienia zacisku lub hamowania następuje przy wykorzystaniu zewnętrznego zasilania hydraulicznego.
Elektro – mechaniczny hamulec tarczowego EL-SA produkcji TZ - zasada działania polega na zaciskaniu szczęk hamulcowych siłą sprężyn z odwodzeniem za pomocą silnika elektrycznego.
Ręczne urządzenia napinające zostały wynalezione i zbudowane do napinania łańcucha w przenośnikach zgrzebłowych
Ręczne urządzenia napinające zostały wynalezione i zbudowane do napinania łańcucha w przenośnikach zgrzebłowych
Sprzęgło kłowe elastyczne skrętne z o dużym współczynniku kompensacji poosiowej. Umożliwia wymianę wkładki elastycznej bez konieczności rozsprzęglania układu.
Sprzęgło kłowe elastyczne skrętne z o dużym współczynniku kompensacji poosiowej. Umożliwia wymianę wkładki elastycznej bez konieczności rozsprzęglania układu.
Sprzęgło kłowe elastyczne skrętne, nieprzebijalne o konstrukcji umożliwiającej szybką wymianę wkładek elastycznych.
Sprzęgło kłowe elastyczne skrętne z kompensacją poosiową jako sprzęgło przyłączeniowe głownie do zastosowań ze sprzęgłami hydrodynamicznymi.
Duży zakres kompensacji długości, łatwy montaż i wymiana wkładek elastycznych bez konieczności rozsprzęglania układu. Długa żywotność sprzęgła.
Sprzęgło elastyczne kłowe z wkładką elastyczną TSCHAN S:
typ S-St - wykonanie standardowe,
typ S-LSt - z jedną lub dwiema wydłużonymi piastami
Sprzęgło elastyczne kłowe TSCHAN S z wkładką elastyczną oraz bębnem hamulcowym typ S-BT
Sprzęgło elastyczne kłowe TSCHAN S z wkładką elastyczną i elementem pośrednim umożliwiającym wymianę wkładki bez rozsuwania piast:
typ S-SDD-5 - wykonanie standardowe,
typ S-SDDL-5 - z jedną lub dwiema wydłużonymi piastami
Sprzęgło elastyczne kłowe TSCHAN S z wkładką elastyczną, elementem pośrednim umożliwiającym wymianę wkładki bez rozsuwania piast, z tarczą hamulcową i wydłużoną piastą typ S-SDDL-5-BS
Sprzęgło elastyczne kłowe TSCHAN S z wkładką elastyczną, elementem pośrednim umożliwiającym wymianę wkładki bez rozsuwania piast, z wentylowaną tarczą hamulcową i wydłużoną piastą typ S-SDDL-5-BSV
Sprzęgło elastyczne kłowe TSCHAN S z kołnierzem kłowym i piastą typ SV
Sprzęgło elastyczne kłowe TSCHAN S z kołnierzem kłowym i krótką piastą typ SX
Sprzęgło elastyczne kłowe z wkładką elastyczną TSCHAN typ B-BH - wykonanie standardowe
Sprzęgło elastyczne kłowe TSCHAN B z wkładkami elastycznymi typ B-BHD - wykonanie z jedną piastą dzieloną w celu sprawdzenia kierunku obrotów napędu
Sprzęgło elastyczne kłowe TSCHAN B z wkładkami elastycznymi typ B-BHDV - wykonanie z jedną piastą dzieloną - przesuwną w celu sprawdzenia kierunku obrotów napędu
Sprzęgło elastyczne kłowe TSCHAN B z wkładkami elastycznymi typ B-BHD-BS - wykonanie z jedną piastą dzieloną w celu sprawdzenia kierunku obrotów napędu i z tarczą hamulcową
Sprzęgło elastyczne kłowe TSCHAN B z wkładkami elastycznymi typ B-BHDD - wykonanie z dwiema piastami dzielonymi w celu sprawdzenia kierunku obrotów napędu
Sprzęgło elastyczne kłowe TSCHAN B z wkładkami elastycznymi typ B-BHDDV - wykonanie z dwiema piastami dzielonymi w tym jedną przesuwną w celu sprawdzenia kierunku obrotów napędu
Sprzęgło elastyczne kłowe TSCHAN B z wkładkami elastycznymi typ B-BHDDV-BS - wykonanie z dwiema piastami dzielonymi w tym jedną przesuwną w celu sprawdzenia kierunku obrotów napędu i z tarczą hamulcową
Sprzęgło elastyczne kłowe TSCHAN B z wkładkami elastycznymi typ B-BHDDVV - wykonanie z dwiema piastami dzielonymi przesuwnymi w celu sprawdzenia kierunku obrotów napędu
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładką elastomerową TSCHAN NOR-MEX typ E - wykonanie standardowe
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładką elastyczną TSCHAN NOR-MEX typ EBT - wykonanie z bębnem hamulcowym wg DIN 15431
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładką elastyczną TSCHAN NOR-MEX typ ETW1/ETW2 - wykonanie z tarczą hamulcową
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładką elastyczną TSCHAN NOR-MEX typ G - wykonanie z dzieloną piastą, umożliwiającą wymianę wkładki bez konieczności rozsuwania piast
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładką elastyczną TSCHAN NOR-MEX typ GBT - wykonanie z bębnem hamulcowym wg DIN 15431. Dzielona piasta umożliwia wymianę wkładki bez konieczności rozsuwania piast.
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładką elastyczną TSCHAN NOR-MEX typ GHBS - wykonanie z tarczą hamulcową. Dzielona piasta umożliwia wymianę wkładki bez konieczności rozsuwania piast.
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładką elastyczną TSCHAN NOR-MEX typ GTW1/GTW2 - wykonanie z tarczą hamulcową. Dzielona piasta umożliwia wymianę wkładki bez konieczności rozsuwania piast.
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładką elastyczną TSCHAN NOR-MEX typ H - wykonanie z dzielonymi piastami, umożliwiającymi wymianę wkładki i pierścieni kłowych bez konieczności rozsuwania piast.
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładką elastyczną TSCHAN NOR-MEX typ KE - wykonanie z kołnierzem kłowym do połączeń wał - kołnierz z centrowaniem wewnętrznym.
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładką elastyczną TSCHAN NOR-MEX typ KG - wykonanie z kołnierzem kłowym do połączeń wał - kołnierz z centrowaniem wewnętrznym. Dzielona piasta umożliwia wymianę wkładki bez konieczności rozsuwania piast.
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładką elastyczną TSCHAN NOR-MEX typ LE - wykonanie z kołnierzem kłowym do połączeń wał - kołnierz z centrowaniem zewnętrznym lub wewnętrznym.
Sprzęgło kłowe elastyczne z wkładką elastyczną TSCHAN NOR-MEX typ LG - wykonanie z kołnierzem kłowym do połączeń wał - kołnierz kłowy z centrowaniem zewnętrznym lub wewnętrznym. Dzielona piasta umożliwia wymianę wkładkę bez konieczności rozsuwania piast.
Sprzęgło wysokoelastyczne TSCHAN TNR 2424.1 jednorzędowe - wykonanie dla połączenia wał-kołnierz, kołnierz wg SAE J 620 d
Sprzęgło wysokoelastyczne TSCHAN TNR 2424.2 dwurzędowe - wykonanie dla połączenia wał-kołnierz, kołnierz wg SAE J 620 d
Sprzęgło wysokoelastyczne TSCHAN TNR 2425.1 jednorzędowe - wykonanie dla połączenia wał-kołnierz i pierścieniem Taper Bush, kołnierz wg SAE J 620 d
Sprzęgło wysokoelastyczne TSCHAN TNR 2425.2 dwurzędowe - wykonanie dla połączenia wał-kołnierz i pierścieniem Taper Bush, kołnierz wg SAE J 620 d
Sprzęgło wysokoelastyczne kłowe TSCHAN typ TNR 2428.1
Sprzęgło wysokoelastyczne TSCHAN TNR 2428.2 dwurzędowe - wykonanie standardowe
Sprzęgło zębate TSCHAN Posiflex typ ZEA/ZEB sztywne skrętnie dwuprzegubowe - wykonanie z dwiema standardowymi piastami
Sprzęgło zębate TSCHAN Posiflex typ ZEAU/ZEBU sztywne skrętnie dwuprzegubowe - wykonanie z jedną standardową piastą i jedną wydłużoną piastą.
Sprzęgło zębate TSCHAN Posiflex typ ZEAUU/ZEBUU sztywne skrętnie dwuprzegubowe - wykonanie z dwiema wydłużonymi piastami.
Sprzęgło zębate TSCHAN Posiflex typ ZEAZ/ZEBZ sztywne skrętnie dwuprzegubowe - wykonanie z elementem pośrednim i dwiema standardowymi piastami.
Sprzęgło zębate TSCHAN Posiflex typ ZEAF/ZEBF sztywne skrętnie dwuprzegubowe - wykonanie kołnierzowe z wałem pośrednim.
Sprzęgło zębate TSCHAN Posiflex typ ZEAS/ZEBS sztywne skrętnie dwuprzegubowe - wykonanie z tuleją przesuwną osiowo.
Sprzęgło zębate TSCHAN Posiflex typ ZEA-BT/ZEB-BT sztywne skrętnie dwuprzegubowe - wykonanie z bębnem hamulcowym.
Sprzęgło zębate TSCHAN Posiflex typ ZEA-BS/ZEB-BS sztywne skrętnie dwuprzegubowe - wykonanie z tarczą hamulcową.
Sprzęgło zębate TSCHAN Posiflex typ ZEAV/ZEBV sztywne skrętnie dwuprzegubowe - wykonanie do pracy w pozycji pionowej.
Sprzęgło zębate TSCHAN Posiflex typ ZEAK/ZEBK sztywne skrętnie dwuprzegubowe - wykonanie z pierścieniem ograniczającym wielkość przesunięcia osiowego.
Sprzęgło zębate TSCHAN Posiflex typ ZEH sztywne skrętnie dwuprzegubowe - wykonanie z jednoczęściową tuleją zewnętrzną i dwiema standardowymi piastami.
Sprzęgło zębate TSCHAN Posiflex typ ZEHU sztywne skrętnie dwuprzegubowe - wykonanie z jednoczęściową tuleją zewnętrzną, jedną standardową i jedną wydłużoną piastą.
Sprzęgło zębate TSCHAN Posiflex typ ZEHUU sztywne skrętnie dwuprzegubowe - wykonanie z jednoczęściową tuleją zewnętrzną i dwiema wydłużonymi piastami.
Sprzęgło zębate TSCHAN Posiflex typ ZEHH sztywne skrętnie dwuprzegubowe - wykonanie z jednoczęściową tuleją zewnętrzną i możliwością rozłączenia napędu.
Sprzęgło zębate TSCHAN Posiflex typ ZEHS sztywne skrętnie dwuprzegubowe - wykonanie z jednoczęściową tuleją zewnętrzną i jedną tuleją przesuwną osiowo.
Sprzęgło zębate TSCHAN Posiflex typ ZEHV sztywne skrętnie dwuprzegubowe - wykonanie z jednoczęściową tuleją zewnętrzną do pracy w pozycji pionowej.
Sprzęgło lamelowe skrętnie sztywne z wkładką stalową TSCHAN Posimin typ NZN min - wykonanie z minimalną długością całkowitą.
Sprzęgło lamelowe skrętnie sztywne z wkładką stalową TSCHAN Posimin typ NZN - wykonanie standardowe.
Sprzęgło lamelowe skrętnie sztywne z wkładką stalową TSCHAN Posimin typ UZU - wykonanie z odwróconymi piastami.
Sprzęgło lamelowe skrętnie sztywne z wkładką stalową TSCHAN Posimin typ NZU - wykonanie z jedną odwróconą piastą.
Sprzęgło lamelowe skrętnie sztywne z wkładką stalową TSCHAN Posimin typ NZF - wykonanie z kołnierzem.
Sprzęgło lamelowe skrętnie sztywne z wkładką stalową TSCHAN Posimin typ NN-NN - wykonanie z wałem pośrednim.
Sprzęgło lamelowe skrętnie sztywne z wkładką stalową TSCHAN Posimin typ PHP z systemem Anti-fly (zapobiega wysunięciu wkładki w przypadku jej zniszczenia) - wykonanie standardowe.
Sprzęgło lamelowe skrętnie sztywne z wkładką stalową TSCHAN Posimin typ PHP min z systemem Anti-fly (zapobiega wysunięciu wkładki w przypadku jej zniszczenia) - wykonanie z minimalną długością całkowitą.
Sprzęgło przybębnowe sztywne skrętnie TSCHAN:
typ Typ TK - wykonanie standardowe,
typ Typ TKSG - wykonanie z dodatkowym zabezpieczeniem maksymalnego przesunięcia osiowego,
typ Typ TKK - wykonanie z uzębieniem wewnętrznym.
Sprzęgło bezpieczeństwa - przeciążeniowe TSCHAN typ TNT 5420 - wykonanie dla połączenia wał-kołnierz.
Sprzęgło bezpieczeństwa - przeciążeniowe TSCHAN typ TNT 5421 - wykonanie ze sprzęgłem elastycznym dla połączenia wał-wał.
Sprzęgło bezpieczeństwa - przeciążeniowe TSCHAN typ TNT 5422 - wykonanie ze sprzęgłem skrętnie sztywnym dla połączenia wał-wał.
Zgarniacz STARCLEAN® z sprężynowośrubowym mechanizmem napinającym do wstępnego oczyszczania taśmy
Zgarniacz STARCLEAN® do wstępnego oczyszczania taśmy przenośnikowej do przenośników taśmowych pracujących pod dużym obciążeniem
Zgarniacz STARCLEAN® ze skrętnym mechanizmem napinającym do wstępnego czyszczenia taśmy przenośnikowej
Zgarniacze STARCLEAN® do wstępnego czyszczania taśmy przenośnikowej dla przenośników pracujących pod dużym obciążeniem seria 700
Zgarniacze STARCLEAN® z zapadkowym mechanizmem napinającym
Zgarniacz STARCLEAN® z automatycznym mechanizmem rozłączającym do dokładnego oczyszczania taśmy przenośnikowej dla przenośników taśmowych rewersyjnych
Zagrniacze STARCLEAN® z segmentowym systemem rolki dociskowej do przenośników taśmowych.
Zgarniacz STARCLEAN® dla dokładnego oczyszczania taśmy przenośnikowej
Zgarniacz STARCLEAN® do dokładnego czyszczenia taśmy przenośnikowej dla przenośników taśmowych pracujących pod dużym obciążeniem
Zgarniacz do czyszczenia wewnętrznej strony taśmy przenośnikowej
Zgarniacz do czyszczenia wewnętrznej strony taśmy przenośnikowej
Zgarniacz do taśmy o profizu jodełkowym
Te układy mają zastosowanie jako połączenia w systemach transportowych i posiadają charakterystyki sprzęgieł podatnych np.: duży współczynnik kompensacji poosiowej, nieprzebijalność; wymiana wkładki elastycznej bez konieczności rozsprzęglania układu; kątowa, promieniowa i osiowa kompensacja przesunięcia wału.
Te układy mają zastosowanie jako połączenia w systemach transportowych i posiadają charakterystyki sprzęgieł podatnych np.: duży współczynnik kompensacji poosiowej, nieprzebijalność; wymiana wkładki elastycznej bez konieczności rozsprzęglania układu; kątowa, promieniowa i osiowa kompensacja przesunięcia wału.
Te układy mają zastosowanie jako połączenia w systemach transportowych i posiadają charakterystyki sprzęgieł podatnych np.: duży współczynnik kompensacji poosiowej, nieprzebijalność; wymiana wkładki elastycznej bez konieczności rozsprzęglania układu; kątowa, promieniowa i osiowa kompensacja przesunięcia wału.
Układy mają zastosowanie jako połączenia w systemach transportowych i posiadają charakterystyki sprzęgieł hydrodynamicznych np.: płynne przyspieszenia dużych mas oraz płynny rozruch, odciążenie silników przy starcie.
Układ sprzęgłowo-hamulcowy z hamulcem:
- BKG 900 PL/ GBS III dla przenośnika taśmowego
- BKG 900 PL/ IFVÜL dla przenośnika podścianowego
Wzrost bezpieczeństwa i wydajności w górnictwie węgla kamiennego przez zastosowanie nowoczesnych elastomerów w sprzęgłach typu S – vulkolanów.
Segmenty stosowane w zgarniaczach do oczyszczania taśmy przenośnikowej