Typ SSV/DU/HSV

Układy sprzęgłowe

Te układy mają zastosowanie jako połączenia w systemach transportowych i posiadają charakterystyki sprzęgieł podatnych np.:

  • duży współczynnik kompensacji poosiowej, nieprzebijalność;
  • wymiana wkładki elastycznej bez konieczności rozsprzęglania układu;
  • kątowa, promieniowa i osiowa kompensacja przesunięcia wału;

Układ sprzęgłowo – hamulcowy elastyczne skrętny (podatny)

Połączenia dla systemów transportowych takich jak przenośniki zgrzebłowe lub przenośniki taśmowez silnikami elektrycznymi z rozruchem bezpośrednim lub poprzez falownik, specjalnie wykonanymi urządzeniami w transporcie dołowym tj. z napędami w obszarze nadsynchronicznym.

Typ SSV/DU/HSV

  • Układ sprzęgłowo – hamulcowy z hydraulicznym urządzeniem do napinania łańcucha (HSV). Koło zębate jest równocześnie tarczą hamulcową S30.
  • Zakres mocy: 250kW – 1000kW.
  • Hamulce: HSE P 1000 lub BKG900PL

uklady_sprzeglowe_SSVDUHSV

Zastrzega się możliwość zmian
Wielkość Wymiar Masa
całkowita
D1 D2 d3 d4 d5 d6 d7 d8 Lges l1 l2 l3 l4
mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm kg
360SSV/DU/HSV 1000 1000 740 840 680G6 780G6 24 28 632 50 50 40 72

Go Top