Typ SSV/DU/S15

Układy sprzęgłowe

Te układy mają zastosowanie jako połączenia w systemach transportowych i posiadają charakterystyki sprzęgieł podatnych np.:

  • duży współczynnik kompensacji poosiowej, nieprzebijalność;
  • wymiana wkładki elastycznej bez konieczności rozsprzęglania układu;
  • kątowa, promieniowa i osiowa kompensacja przesunięcia wału;

Układ sprzęgłowo – hamulcowy elastyczne skrętny (podatny)

Połączenia dla systemów transportowych takich jak przenośniki zgrzebłowe lub przenośniki taśmowez silnikami elektrycznymi z rozruchem bezpośrednim lub poprzez falownik, specjalnie wykonanymi urządzeniami w transporcie dołowym tj. z napędami w obszarze nadsynchronicznym.

Typ SSV/DU/S15

  • Układ sprzęgłowo – hamulcowy skrętnie podatny 230SSV do 360SSV.
  • Tarcze hamulcowe S15.
  • Zakres mocy: 22kW – 1000kW.
  • Hamulce: HSE/P 315

uklady_sprzeglowe_SSVDUS15

Zastrzega się możliwość zmian
Wielkość wymiar Masa
całkowita
D1 D2 d3 d4 d5 d6 d7 d8 Lges l1 l2 l3 l4
mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm kg
230SSV/DU/S15 550 550 500 500 450G6 450G6 18 22 320 37 43 - - 92
260SSV/DU/S15 550 550 500 500 450G6 450G6 18 26 385 37 43 - - 104
300SSV/DU/S15 660 660 600 600 550G6 450G6 22 26 418 45 45 - - 182
360SSV/DU/S15 800 800 740 740 680G6 680G6 22 22 523 45 45 - - 255
360SSV/DU/S15 840 800 800 740 740js6 680G6 22 22 466 40 40 50 - 310

Go Top