Te układy mają zastosowanie jako połączenia w systemach transportowych i posiadają charakterystyki sprzęgieł podatnych np.:
Układ sprzęgłowo – hamulcowy elastyczne skrętny (podatny)
Połączenia dla systemów transportowych takich jak przenośniki zgrzebłowe lub przenośniki taśmowez silnikami elektrycznymi z rozruchem bezpośrednim lub poprzez falownik, specjalnie wykonanymi urządzeniami w transporcie dołowym tj. z napędami w obszarze nadsynchronicznym.
Typ SSV/DU/S15
Zastrzega się możliwość zmian | ||||||||||||||
Wielkość | wymiar | Masa całkowita |
||||||||||||
D1 | D2 | d3 | d4 | d5 | d6 | d7 | d8 | Lges | l1 | l2 | l3 | l4 | ||
mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | kg | |
230SSV/DU/S15 | 550 | 550 | 500 | 500 | 450G6 | 450G6 | 18 | 22 | 320 | 37 | 43 | - | - | 92 |
260SSV/DU/S15 | 550 | 550 | 500 | 500 | 450G6 | 450G6 | 18 | 26 | 385 | 37 | 43 | - | - | 104 |
300SSV/DU/S15 | 660 | 660 | 600 | 600 | 550G6 | 450G6 | 22 | 26 | 418 | 45 | 45 | - | - | 182 |
360SSV/DU/S15 | 800 | 800 | 740 | 740 | 680G6 | 680G6 | 22 | 22 | 523 | 45 | 45 | - | - | 255 |
360SSV/DU/S15 | 840 | 800 | 800 | 740 | 740js6 | 680G6 | 22 | 22 | 466 | 40 | 40 | 50 | - | 310 |