Te układy mają zastosowanie jako połączenia w systemach transportowych i posiadają charakterystyki sprzęgieł podatnych np.:
Układ sprzęgłowo – hamulcowy elastyczne skrętny (podatny)
Połączenia dla systemów transportowych takich jak przenośniki zgrzebłowe lub przenośniki taśmowez silnikami elektrycznymi z rozruchem bezpośrednim lub poprzez falownik, specjalnie wykonanymi urządzeniami w transporcie dołowym tj. z napędami w obszarze nadsynchronicznym.
Typ SSV/DU/ZW/S30/IB/VZ
Zastrzega się możliwość zmian | ||||||||||||||||||
Wielkość | wymiar | Masa całkowita |
||||||||||||||||
D1 | D2 | d3 | d4 | d5 | d6 | d7 | d8 | d9 | Lges | l1 | l2 | l3 | l4 | l5 | l6 | l7 | ||
mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | mm | kg | |
260SSV/DU/ZW | 660 | 660 | 600 | 600 | 550G6 | 550G6 | 22 | 22 | 50 | 425 | 30 | 30 | 20 | 20 | 95 | 425 | 72 | 138 |
300SSV/DU/ZW | 800 | 800 | 740 | 740 | 680G6 | 680G6 | 22 | 26 | 50 | 520 | 35 | 40 | 25 | - | 90 | 450 | 61 | 140 |
360SSV/DU/ZW | 800 | 800 | 740 | 740 | 680G6 | 680G6 | 22 | 26 | 50 | 545 | 35 | 40 | 25 | - | 90 | 480 | 61 | 240 |
360SSV/DU/ZW | 850 | 800 | 800 | 740 | 740js6 | 680G6 | 22 | 22 | 50 | 416 | 40 | 40 | - | 40 | 45 | 500 | 72 | 246 |
360SSV/DU/ZW | 930 | 930 | 870 | 870 | 680G6 | 680G6 | 22 | 22 | 50 | 630 | 40 | 40 | 42 | 42 | 315 | 465 | 72 |