Typ SSV/DU/ZW/S30/IB/VZ

Układy sprzęgłowe

Te układy mają zastosowanie jako połączenia w systemach transportowych i posiadają charakterystyki sprzęgieł podatnych np.:

  • duży współczynnik kompensacji poosiowej,
  • nieprzebijalność;
  • wymiana wkładki elastycznej bez konieczności rozsprzęglania układu;
  • kątowa, promieniowa i osiowa kompensacja przesunięcia wału;

Układ sprzęgłowo – hamulcowy elastyczne skrętny (podatny)

Połączenia dla systemów transportowych takich jak przenośniki zgrzebłowe lub przenośniki taśmowez silnikami elektrycznymi z rozruchem bezpośrednim lub poprzez falownik, specjalnie wykonanymi urządzeniami w transporcie dołowym tj. z napędami w obszarze nadsynchronicznym.

Typ SSV/DU/ZW/S30/IB/VZ

  • Układ sprzęgłowo – hamulcowy skrętnie podatny 230SSV do 360SSV, podwójny hamulec.
  • Tarcze hamulcowe S30, wiercone i uzębione.
  • Zakres mocy: 22kW – 1000kW.
  • Hamulce: BKG900PL/IFVÜL opcjonalnie BKG900PL/GBSIII.

uklady_sprzeglowe_SSVDUZWS30IBVZ

Zastrzega się możliwość zmian
Wielkość wymiar Masa
całkowita
D1 D2 d3 d4 d5 d6 d7 d8 d9 Lges l1 l2 l3 l4 l5 l6 l7
mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm kg
260SSV/DU/ZW 660 660 600 600 550G6 550G6 22 22 50 425 30 30 20 20 95 425 72 138
300SSV/DU/ZW 800 800 740 740 680G6 680G6 22 26 50 520 35 40 25 - 90 450 61 140
360SSV/DU/ZW 800 800 740 740 680G6 680G6 22 26 50 545 35 40 25 - 90 480 61 240
360SSV/DU/ZW 850 800 800 740 740js6 680G6 22 22 50 416 40 40 - 40 45 500 72 246
360SSV/DU/ZW 930 930 870 870 680G6 680G6 22 22 50 630 40 40 42 42 315 465 72

Go Top